Aku terasa ingin yang baru..

 

Hari ini aku tetiba terasa ingin melakukan sesuatu perkara yang selama ini aku mengatakan apa seronoknya melakukan benda itu. Iaitu blog. Hehe. Aku cuba mencipta dengan andaian ku sendiri. Tapi, adoi, aku tidak berjaya. Lalu aku bertanyakan dengan sahabat ku yang sedang YM bersamaku, iaitu nadiah. Dia menyarankan aku untuk menggunakan blogspot dalam mencipta blog aku ini. Aku cuba cipta berdasarkan apa yang telah disarankan. Hampir siap jugakla. Tapi masalahnya semasa aku nak login blogspot ia mahukan aku supaya mengunakan gmail untuk buka profile blog aku. Adoi Masalah2. Aku tidak suka gmail. Tak mengapa, aku cuba dengan cara ku sendiri, aku menggunakan wordpress dalam menyiapkan blog aku ini. Siap!! Alhamdullillah.. Aku yakin dengan menggunakan wordpress, walaupun banyak yang aku masih tidak faham dalam penciptaan blog ini. Aku bertanya kepada nadia, dia juga tidak berapa mengetahui tentang wordpress ini… Tak mengapa. Pendirianku!aku kene mencari semangat untuk mencuba.

5 Responses so far »

  1. 1

    farahadila said,

    salam.. btw, its a gud try my dear fren! gud luck! hehe…

  2. 3

    nad said,

    okla tu… nanti nad try tanye kazen nad widget2 yang best utk wordpress..

  3. 5

    nadzrah said,

    welcome to dunia blog my fwen…~~
    hehehe


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

