JANGAN PERNAH BERUBAH

Hari ini… mengapa aku teringat kisah lame?

Hari ini… mengapa aku teringat kenangan pahit ku?

Hari dulu… adakah silap ku?

Hari dulu… adakah silap dia?

Hari ini dan dulu… aku mengharap masih ada ikatan persahabatan…

broken-heart

 

JANGAN PERNAH BERUBAH “ST 12 (Indonesia)”

 

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan
Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan
Reff:[*]
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan
[**]
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Back to Reff:[*] , [**]
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinyaBiarkan waktu teruslah berputar

Mencintai kamu penuh rasa sabar

Meski sakit hati ini kau tinggalkan

Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar

Namun kau tak pernah bisa merasakan

Malah kini kau ucapkan selamat tinggal

Membuat keresahan

heart_break_05

Meninggalkanku tanpa perasaan

Hingga ku jatuhkan airmata

Kekecewaan ku sungguh tak berarah

Biarkan ku harus bertahan

Jangan pernah kau coba untuk berubah

Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah

Tak relakan yang indah hilanglah sudah

heartbreak

Jangan pernah kau coba untuk berubah

Ku relakan yang indah dalam hatinya

Agak macam sedih…

Tapi..

Aku harus kuat…

Bak kata orang..

Masih ramai lagi perempuan leh cari..

Perempuan yang susah nak cari lelaki…

Sebab lelaki yang baik-baik (mcm aku..hehehehe) dah xde..

6 Responses so far »

  1. 1

    pany said,

    wah wah.. lelaki baek mcm ko susah nk cr ek? haha

    erm. aku nk lagu ni? kasi kt emel aku buley? aku try donlod xleh pulakkk
    fafa0705@yahoo.com

  2. 3

    pany said,

    fafa0705@yahoo.com
    hohoo tengkiu2
    jasemu dikenang

  3. 4

    nadzrah said,

    mulakan hidup baru kawan. =)

  4. 5

    farahadila said,

    oit kawan!! apekena dgn kamu sih?? meh2.. story kt aku.. aku kn doctor cinta!! hahahah


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

